top of page

Polityka prywatności

Polityka prywatności i cookies

POLITYKA PRYWATNOÅšCI

I.    Postanowienia ogólne
1.    Polityka prywatnoÅ›ci okreÅ›la, jak zbierane, przetwarzane i przechowywane sÄ… dane osobowe Klientów niezbÄ™dne do Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… za poÅ›rednictwem serwisu internetowego oferujÄ…cego usÅ‚ugi coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe agatagesing.pl (dalej: Serwis internetowy).
2.    Serwis internetowy zbiera wyÅ‚Ä…cznie dane osobowe niezbÄ™dne do Å›wiadczenia i rozwoju usÅ‚ug w nim oferowanych.
3.    Dane osobowe zbierane za poÅ›rednictwem Serwisu internetowego sÄ… przetwarzane zgodnie z RozporzÄ…dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych, dalej RODO) oraz ustawÄ… o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

II.    Administrator danych
Administratorem danych osobowych zbieranych poprzez Serwis internetowy jest firma Agata Gesing, zarejestrowana pod adresem: Skoczów (43-430), ul. Laskowa 1B, NIP: 5482342825, adres poczty elektronicznej: coach@agatagesing.pl (dalej: Firma coachingowa).

III. Cel zbierania danych osobowych i prawa Klienta
1.    Firma coachingowa informuje, że w celu wykonania Umowy bÄ™dzie wykonywać usÅ‚ugi tÅ‚umaczeniowe, a w ich trakcie w tym celu bÄ™dzie przetwarzać dane osobowe Klienta,
2.    Firma coachingowa bÄ™dzie przetwarzać dane dotyczÄ…ce Klienta:
a)    na potrzeby prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci coachingowej, mentoringowej, szkoleniowej, wykonywania wycen, rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeÅ„, przeciwdziaÅ‚ania nadużyciom, realizacji obowiÄ…zków wynikajÄ…cych z obowiÄ…zujÄ…cego prawa, przepisów prawa podatkowego, a także archiwizacji,
b)    w celu przekazywania materiaÅ‚ów marketingowych i informacyjnych o usÅ‚ugach i produktach wÅ‚asnych,
c)    w celu Å›wiadczenia usÅ‚ug spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, dziaÅ‚aÅ„ analitycznych i statystycznych, komunikacji z Klientem, wysyÅ‚ki newslettera, 
d)    dane kontaktowe, transakcyjne, lokalizacyjne oraz zÅ‚ożone oÅ›wiadczenia z wykorzystaniem automatycznych metod przetwarzania danych; dane Klienta mogÄ… pochodzić z różnych źródeÅ‚, dziÄ™ki temu Klient bÄ™dzie mógÅ‚ otrzymywać dopasowane oferty produktów i usÅ‚ug oferowanych przez FirmÄ™ coachingowÄ…,
e)    do czasu zakoÅ„czenia komunikacji z FirmÄ… coachingowÄ…; po tym okresie mogÄ… zostać usuniÄ™te, ale mogÄ… również podlegać archiwizacji, jeżeli Firma coachingowa uzna, że przebieg komunikacji uzasadnia takowÄ… archiwizacjÄ™, np. z uwagi na wypadek potrzeby wykazania tego przebiegu w przyszÅ‚oÅ›ci;  w tym zakresie Firma coachingowa nie jest w stanie okreÅ›lić jednoznacznego terminu usuniÄ™cia danych,
f)    w zależnoÅ›ci od przypadku, po upÅ‚ywie powyższych okresów Firma coachingowa zanonimizuje dane Klienta,
g)    Firma coachingowa może, na potrzeby wykonywania Umowy oraz realizacji ustawowo okreÅ›lonych uprawnieÅ„ i obowiÄ…zków, przekazywać dane osobowe Klienta do podmiotów i instytucji gromadzÄ…cych i udostÄ™pniajÄ…cych informacje oraz instytucji upoważnionych do zbierania danych w zwiÄ…zku z prowadzonÄ… przez FirmÄ™ coachingowÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… coachingowÄ…, mentoringowÄ… i szkoleniowÄ… do podmiotów, którym Firma coachingowa powierza przetwarzanie danych w zwiÄ…zku z zawartymi przez FirmÄ™ coachingowÄ… umowami Å›wiadczenia usÅ‚ug na rzecz Firmy coachingowej,
h)    dane Klienta oraz osób reprezentujÄ…cych, w tym dane osobowe, mogÄ… zostać ujawnione podmiotom (w tym podmiotom majÄ…cym siedzibÄ™ poza terytorium RP lub poza terytorium UE), którym Firma coachingowa powierza przetwarzanie danych dla realizacji umów o Å›wiadczenie usÅ‚ug na jego rzecz,
i)    Klient ma prawo dostÄ™pu i do sprostowania swoich danych oraz ich przeniesienia, a także może żądać ich usuniÄ™cia, ograniczenia lub wnieść sprzeciw wobec ich przetwarzania. Klient ma również prawo wnieść skargÄ™ do organu nadzorczego w zakresie ochrony swoich danych.
3.    Klient ma prawo do zmiany lub odwoÅ‚ania wszystkich udzielonych zgód zwiÄ…zanych z przetwarzaniem jego danych osobowych przez FirmÄ™ coachingowÄ…. Zmiana lub odwoÅ‚anie powinno mieć formÄ™ pisemnÄ….
4.    Klient wyraża zgodÄ™ na otrzymywanie od Firmy coachingowej, za poÅ›rednictwem poczty, poczty elektronicznej oraz wiadomoÅ›ci tekstowych SMS, informacji o nowoÅ›ciach i promocjach oferowanych w Serwisie internetowym oraz o zdarzeniach dotyczÄ…cych Klienta, a zwiÄ…zanych z korzystaniem przez niego ze Serwisu internetowego w szczególnoÅ›ci zwiÄ…zanych z zamówionymi usÅ‚ugami.
5.    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbÄ™dne do zawarcia umowy albo skorzystania z innych funkcjonalnoÅ›ci Serwisu

IV.    Pliki cookies
1.    Serwis internetowy zbiera informacje za pomocÄ… plików cookies – sesyjnych, staÅ‚ych i podmiotów zewnÄ™trznych.
2.    Zbieranie plików cookies wspiera poprawne Å›wiadczenie usÅ‚ug w Serwisie internetowym i sÅ‚uży celom statystycznym.
3.    Klient może okreÅ›lić zakres dostÄ™pu plików cookies do swojego urzÄ…dzenia w ustawieniach przeglÄ…darki.

V.    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
1.    Dane Klientów nie mogÄ… być przetwarzane w zautomatyzowany sposób tak, że na skutek tego mogÅ‚yby zapaść wobec nich jakiekolwiek decyzje. 
2.    Dane Klientów mogÄ… być profilowane celem dostosowania treÅ›ci i personalizacji oferty po wyrażeniu przez nich zgody.

VI.    Postanowienia koÅ„cowe
1.    Firma coachingowa ma prawo do wprowadzenia zmian w Polityce prywatnoÅ›ci, przy czym prawa Klientów nie zostanÄ… ograniczone.
2.    Informacja o wprowadzonych zmianach pojawi siÄ™ w formie komunikatu dostÄ™pnego w Serwisie internetowym.
3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce prywatnoÅ›ci obowiÄ…zujÄ… przepisy RODO i przepisy prawa polskiego.

 

bottom of page